خرید و قیمت چای میوه ای عمده

امروزه در خصوص خرید چای میوه ای حتی به صورت عمده در محافل دوستداران تغذیه سالم،زیاد صحبت می شود و همزمان با محبوبیت رو به رشد چای میوه ای،قیمت نیز فاکتور بسیار مهمی است. همچنین در سراسر جهان به دلیل خواص بی نظیر آن از سوی پزشکان و جامعه علمی نوشیدن منظمش بسیار توصیه می شود.

خواص اعجاب انگیز نوشیدن چای میوه ای

1-تقویت سیستم ایمنی : سرشار از ویتامین سی هستند که سیستم ایمنی شما را تقویت می کند. آنتی اکسیدانهای موجود در آنها از بدن شما در برابر باکتریها و میکروبها دفاع می کند به عنوان مثال: ترکیبات موجود در چای هلو از بدن شما در برابر حمله رادیکالهای آزاد جلوگیری می کند. مثال دیگر: مثل چای گوجی که از چای های محبوب محسوب می شود و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن بوده با ویتامین های A E C  سیستم ایمنی را از طریق تولید گلبولهای سفید تقویت می کند.

2- شفاف کننده پوست

آیا می دانستید نوشیدن انها پوست را شفاف تر می کند؟ ویتامین های موجود دراین میوه ها می تواند با آکنه، مبارزه کند و به آبرسانی پوست یا محافظت از آن کمک کند .به عنوان مثال چای گیلاس، دارای اثرات شناخته شده ای بر اساس یک مطالعه علمی می باشد که اثرات سم زدایی قوی بر روی پوست و بدن شما دارد. ویتامین C موجود درآن خاصیت ضد پیری دارد و به تقویت کلاژن سازی به تاخیر انداختن روند پیری کمک قابل توجهی می کند.

3- حفظ سلامت قلب

نوشیدن مکرر آنها برای سلامت قلب بسیار مفید است.انواع توت های خشک و پوست مرکبات حاوی آنتی اکسیدان زیادی دارند. برخی تحقیقات نشان می دهد که انواع میوه هایی مثل سیب، توت فرنگی و لیمو باعث کاهش کلسترول می شود. استفاده از چای انار فشار خون را کاهش می دهد و اطمینان حاصل می شود که قلب در وضعیت پایدار از سلامتی است.

4- کمک به هضم غذا

استفاده از آنها، تاریخچه ای طولانی در طب سنتی دارند که در درمان انواع بیماریهای معده، همچنین تسکین دردهای معده و سلامت روده بسیار موثر هستند. البته استفاده از چای های میوه ای ترکیبی که زنجبیل هم در آنها به کار رفته و اثر بخشی زیادی در هضم غذا دارند.

5- تنظیم هورمونها

چای تمشک در بسیاری از فرهنگها به بهداشت عمومی زنان کمک می کند و قرن هاست که به عنوان چای زنان شناخته شده است. به دلیل مقادیر زیاد استروژن موجود در گیاه تمشک، استفاده منظم از آن به تنظیم قاعدگی های نامنظم کمک می کند.

6- التهاب را کاهش می دهد

بعضی از انواع از آنها دارای اثرات ضد التهای قوی هستند.
از جمله گیلاس، هلو و زرد آلو در کاهش التهاب، درد یا تورم موثر هستند .چای اناناس هم دارای اآنزیم های ضد التهای قوی است اغلب برای کاهش تورم بعد از آسیب یا جراحی استفاده می شود.

نوشیدنی شگفت انگیزی به نام چای میوه ای

ایا تا بحال از فواید شگفت انگیز چای میوه ای شنیده اید؟ا یا میدانید چای میوه ای یک نوشیدنی با طعم بی نظیر و سالم است.  ایا می دانستید چای میوه ای هم به صورت گرم و هم سرد و یخ زده قابل استفاده است؟ یک لیوان چای خنک یخ زده در وسط تابستان ویا یک فنجان چای میوه ای گرم در وسط زمستان ، هر دو تجربه ای شگفت آوراست. چای های میوه ای نه تنها طیف گسترده ای ازرنگها وطعم ها ست، بلکه سرشارازفواید و مزایای سلامتی ازجمله تقویت سیستم ایمنی، کمک به عملکرد هضم غذا،بهبود یادگیری  است

چای میوه ای چیست؟

چای میوه ای به دو روش تولید می شود،یک روش عصاره میوه یا تکه های میوه خشک شده به چای سبز یا خشک اضافه می شود و طعمملایمی دارد و روش دوم تهیه آن مخلوط میوه های خشک شده و پوست بعضی میوه ها و بهار و بعضی گیاهان است که طعمی تند تر دارد.اکثریت چای های میوه ای بدون کافیین هستند مگر اینکه با پایه ی کافین دار مثل چای سبز یا سیاه مخلوط گردند.

همینطورانواع چای های میوه ای انرزی زا که از ترکیبات آن از نعناع یا زنجبیل استفاده میشود بهعنوان یک نوشیدنی با طراوت و نشاط آور عمل می کند. چای میوه ای به دلیل ترکیبات فوق العاده آن از میوه ها تابستانی تا مرکبات یا پوست آنها و بهار گلها و هربالهای مختلف ، انتخابهای بی شماری را پیش روی شما می گذارد.اما از محبوبترین طعم های آن در سر تاسر جهان کدامند

چای هلو با ترکیبی از میوه ها دیگر

چای هلو یا چای که با پایه هلو باشد و طعم های ملایم دیگر به اضافه شود یکی از محبوبترین انواع چای های میوه ای است. برگه های هلو ویک چای بی نظیر تدارک می بیند

چای انبه

ایا از یک انبه رسیدهو آبدار طعم دلچسبتری در میوه هاو جود دارد. این طعم دهخنده گرمسیری در چای های میوه ای چه به طورت نگینی یا برشهای خشک شده یک هیجان یک نوشیدنی گرم را دوچندان می کند

چای انار

چای انار اصولا یا از دانه های انار خشک شده تهیه می شود و یا از گلهای انار خشک شده ، گلنار های خشک شده علاوه بر زیبایی بی نظیر ، تجربه یک نوشیدنی معطر وسالم را برای شما به ارمغان می آورد که هم از نظرسیستم قلبی و عروقی سالم است و هم کیفیت خواب بهتری را به شما هدیه می دهد.

چای توت فرنگی

چای بر پایهه توت فرنگی یکی از محبوبترین انواع چای هاست،برگههای توت فرنگی به دلیل قند طبیعی و مزه بی نظیر آن تجربه یک طعم ملایم و منحصر به فرد است

چای اناناس

چای اناناس ب ه دلیل طعمخاص و خ.اص موجود در آن محبوبیت زیادی کسب کرده است.اناناس یک سم زدایی قوی است و خاصیت ضد التهاب زیادی دارد و نوشیدن آن برای افراد بعد از عمل جراحی توصیه می شود.

چای سیب

چای سیب هم یکی از انواع پرطرفدار چای میوه ای است که با ادویه های مثل دارچین و به ، یکی از بهترین نوشیدنی هایست مه تا به حال تجربه می کنید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا