قیمت چای میوه ای

قیمت چای میوه ای موجود در بازار با توجه به کیفیت و نوع مواد تشکیل دهنده آن، همچنین نوع برند عرضه کننده محصول متفاوت می باشد.برند زرگام عرضه کننده محصولات با کیفیت، بهترین نوع چای میوه ای را با ترکیبات از میوه های خشک ،شکوفه ها ،انواع هربال ها ،انواع بی نظیر و متنوعی از این مدل محصولات را ارایه می نماید.چای میوه ای

خواص اعجاز انگیز نوشیدن چای میوهای

  • ضد التهاب طبیعی است
    از جمله خواص نوشیدن منظم آن، کاهش دهنده  التهاب است،التهاب پاسخ طبیعی بدن به آسیب یا عفونت است که ادامه دار شدن این وضعیت به مدت طولانی، می تواند خطرات جدی برای سلامت بدن داشته باشد و نهایتا منجر به بیماریهای قلبی  دیابت ،سرطان و اختلالات خود ایمنی میگردد.مصرف منظم این نوشیدنی های خوشمزه خطر التهاب و عفونت را در بدن  را از میان میبرد. خاصیت ضد التهابی ترکیبات موجود از جمله زنجبیل و زرد چوبه به کاهش درد ،سفتی ،گرفتگی عضلات مفاصا و ماهیچه ها می انجامد.همچنین به کاهش خطر التهاب مزمن و بهبود سلامتی کل بدن کمک می کند . اگر به دنبال یک درمان طبیعی برای تسکین التهاب هستید اضافه کردن آنها به رژیم غدایی شما به عنوان یک معجزه طبیعی ،عمل می کننده است.
  • سطح قند خون را پایین می آورد
    انواعی از این نوشیدنیهای پرطرفدار،که حاوی ترکیبات دارچین است با تنظیم فشار خون ، کاهش جذب کربوهیدرات ها و تحریک تولید انسولین و جذب کمتر کربوهیدرات در روده به کاهش قند خون کمک می کند. در نتیجه نوشیدن آن برای کسانی از دیابت رنج می برند یا در معرض خطر ابتلا به آن می باشد بسیار مفید است. مصرف آنها در کنار یک سبک زندگی سالم که همراه با رژیم غدایی مناسب و ورزش یک پکیج سلامتی تضمین را برای شما ارمغان می اورد.
  • سلامت قلب را بهبود می بخشد
    به دلیل ترکیبات خاص آنها تاثیرات مثبتی بر سلامت قلب دارند. چای سیاه یا چای سبز حاوی موادی است که فشار خومن را کاهش می دهد و سطح کلسترول کاهش و ریسک ابتلا به انواع بیماریهای قلبی را به طرز چشمگیری کم می کند. به دلیل بهبود گردش خون در بدن و محافظت از رگهای خونی، خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی و سکته قلبی کاهش می دهد.
  • بهبود عملکرد مغز
    با داشتن آنتی اکسیدان ها و ترکیبات مفید دیگر، تاثیرات مثبتی بر عملکرد مغز داشته و نتیجه تحقیقات نشان می دهد،چای های باترکیبات هیبیسکوسی حافظه را تقویت می کند. دانشمندان بر این باورند که به لطف پلی فنول ها مغز را از اسیبهای مربوط به سن محافظت می کند. نتایج تحقیقات علمی نشان می دهد مصررف مکرر آنها به حفاظت از سلولهای مغزی و مقابله با کاهش سطح شناختی مغز کمک می کند.به دلیل آنتی اکسیدان موجود،مغز در برابر آسیب محافظت می کند و باعث افزایش جریان خون سالم  شده و کمک می کند تا کاراتر باشد. پس سعی کنید استفاده از آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. نوشیدن منظمشان عملکرد مغز بهبود می بخشد و ذهن شما را برای فعالیتهای روزانه شارژ می کند.
  •  خاصیت ضد سرطانی دارد
    ترکیباتی بینظیر آن خاصیت ضد سرطانی دارد. پلی فنول ها دارای اثرات ضد سرطانی شناخته شده هستند و نتایج مطالعات علمی نشان می دهد آنها دارای خاصیت ضد توموری هستند. همچنین از دیگر ترکیبات بکار رفته در آنها ازجمله هیبیسکوس و زنجبیل که مانع رشد سلولهای سرطانی می شود و آنتی اکسیدانهای موجود در آنها بدن را از آسیب رادیکالهای آزاد محافظت می کند.نهایتا استفاده منظم از انها خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است، که نوشیدن چای میوه ای به تنهایی ضامن عدم ابتلابه سرطان نیست اما استفاده منظم از آن در یک رژیم غذایی سالم به دلیل آنتی اکسیدانهای موجود می تواند به ارتقا سطح سلامت بدن و کاهش ابتلا به بیماریها و انواع سرطانها کمک شایانی کند.
ایا چای میوه ای مفید است؟

گنجاندن  مصرف منظم این نوشیدنیهای مفید در رژیم روزانه برای سلامتی روح و جسم شما بسیار سودمند است. نوشیدن آن با حفظ سلانمت قلب، کاهش قند خون، بهبود عملکرد مغز، خاصیتهای ضد سرطانی ،آنتی اکسیدان سرشار وسایر ترکیبات مفید با کمتر ماده ای قابلیت برابری دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا