خرید چای گیاهی- شرکت زرگام هربال

امروزه درحوزه خرید چای گیاهی در سرتا سر جهان از تنوع بالایی برخورداریم، پکیجی رنگارنگ مانند یک باغ، پرازگل و گیاه،که ازمنطقه به منطقه دیگر متفاوت است. امروزه دمنوشها یا چای گیاهی با طعم های خاص و محبوبشان شهرت جهانی پیدا کرده اند. مخلوطی از گیاهان ،گلهای رز، محمدی و ساناز، هل ، زنجبیل، پوست مرکبات، شکوفه ها و…   درعطر و طعم های مختلف که ارمغان طراوت و سلامت برای دوستدارانشان به همراه دارند.

روش نگهداری چای گیاهی یا دمنوشها

بهترین مکان برای نگهداری درجای خشک و خنک است. استفاده ازظروف بدون منفذ،امکان نگهداری تا یکسال را ممکن می سازد، همچنین نگهداری آنها درکیسه حداکثر برای 3ماه امکانپذیر است. همیشه به خاطر داشته باشید از نگهداری آنها در کنار قهوه و ادویه جات خودداری کنید. حتی نمونه های آن  با عطر ملایم نیز، نباید در کنار مدلهای معطر دیگر نگهداری شود. برای تهیه آن، حتما باید آب مورد استفاده جوش باشد و برای اماده سازی آن ده دقیقه زمان لازم است تا چای عطر خود را منتشر کند.

چای گیاهی یکی از سالم ترین نوشیدنی های جهان است

امروزه،از آن به عنوان یک هدیه ارزشمند طبیعی برای بشر نام می برند. با وجود زندگی شهرنشینی، بدن هر روزه در معرض سموم مختلف می باشد،کمی تغییر در سبک زندگی و نوشیدن در طول روز، سلامتی شما را تضمین می کند. خواص بی نظیر آنها از جمله : سم زدایی ،آنتی اکسیدانهای سرشار، ویتامینها و مواد معدنی ،کاهش وزن ،سلامت جسم ، آرامش و طراوت ذهن شما را تضمین می کند. اگر به دنبال سلامت هستید،توصیه میشود،ازمصرف مواد غیرطبیعی و طعم دهنده ها مصنوعی به شدت پرهیز کنید.

خواص اعجاز انگیز چای گیاهی یا میوه ای

 

  • سرشار از آنتی اکسیدان است
     به دلیل وجود آنتی اکسیدان بالایی روند پیری را کند کرده و سلولهای پوست شما را از، آسیب رادیکالهای آزاد محافظت نموده و سلولهای شما را بازیابی میکند. به همین جهت پس از مصرف ، پوستی بی عیب و نقص و جوان تررا به شما ارمغان می آورد.
  •  دفع کننده سموم بدن است
    اگر قصد سم زدایی، از بدن خود را دارید، نوشیدن مرتب آنها به دلیل آنتی اکسیدان موجود باعث دفع سموم بدن میشود. زنجبیل،لیمو،قاصدک ،خارمریم ترکیبی موثر در سم زدایی بدن سالمی را به شما هدیه می دهد.
  • کمک به هضم غذا
    مصرف یک فنجان از آن بعد از غذا، به هضم آن کمک می کند. انواع مختلف آن از برند زرگام بابونه، زنجبیل، بهارنارنج در هضم بهتر و راحت تر غذا بسیار موثر است.
  • التهاب را کاهش می دهد
    کاهش دهنده التهاب است. به عنوان یک تسکین دهنده التهابات دستگاه گوارش، آرتروز، سردرد، بواسیر عمل می کند. انواع مختلف آن نعناع، زنجبیل، زردچوبه و اکالیپتوس از برند زرگام، برای درمان مشکلات التهابی بسیار عالی است.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
    مصرف آن به دلیل وجود آنتی اکسیدانهای و ویتامین های موجود، بهترین شیوه طبیعی برای مبارزه با انواع بیماریها است که بدن را دربرابر انواع عفونت ها محافظت می کند. همچنین نوشیدن مرتب آنها، از سلولهای بدن دربرابرحمله رادیکالهای آزاد محافظت کرده و با تقویت سیستم ایمنی، خطرابتلا به انواع بیماریها از جمله سرطان را کاهش می دهد.
  • کاهش دهنده استرس است
     استرس را به طرزچشمگیری کاهش میدهد اگر به دنبال کاهش استرس، تنظیم خواب و بهبود اوضاع روحیتان هستید، نوشیدن آنها شمارا در رسیدن به آرامشی دلپذیر کمک می کند. همچنین در درمان بی خوابی بسیار موثر عمل کرده و به دلیل خاصیت ضد افسردگی،برای کسانی که ازافسردگی رنج میبرند بسیار مفید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا